Konkurs – ogłoszenie wyników konkursu

Zgodnie z zapowiedzią – ogłoszenie wyników konkursu. Bez zbędnego wstępu, bez mojego rozpisywania się (to będzie na koniec :P)

Do wytypowania zwycięskich numerów użyłam tego generatora

Podzieliłam zgłoszenia na 3 listy – lista główna (użyta do losowania nagród dodatkowych), lista korektorowa (znalazły się na niej osoby, które zadeklarowały wybór korektora jako nagrody w przypadku wygranej) oraz lista pędzlowa (dla osób, które wolały jednak zestaw pędzli).

Po 3 losowaniach Research Randomizer wyłonił następujących zwycięzców :

Pędzle – pozycja na liście "pędzlowej" 145,  czyli fluxus9

Korektor – pozycja na liście "korektorowej" 37, czyli eenax

Nagrody dodatkowe, czyli 19 zestawów składających się z próbki nowego korektora jasnobeżowego oraz pełnowymiarowego korektora zielonego wędrują do :

barbillla, czarnulka708, ciri, neomedia, carolinascotties, kmb1, lanka, Ewa  Ł, Maggi, mart(w)a, kasiaj85, Parfaitea, dezemka, TheDzesi12, TheDoliouse, Idalia, Aneta (ksiazki-moja-milosc), fluxus9, Hexxana.

Fluxus9– zazdroszczę szczęścia w losowaniu 😀 Dwukrotnie trafić los przy jednym zgłoszeniu..Brawo 🙂 I w totka zacznij grać 😉

Wszystkim zwycięzcom w konkursie serdecznie gratuluję i proszę o kontakt w celu ustalenia szczegółów wysyłki 🙂

A pozostałym życzę powodzenia w następnych moich konkursach 🙂

( nie przyjmuję żadnych skarg z tytułu "niezałapania" się na listę. Konkurs trwał 16 dni. Moim zdaniem to wystarczająco dużo czasu, by poprawnie wysłać zgłoszenie, a w razie wątpliwości i niejasności – skontaktować się ze mną. Kto tego nie zrobił – proszę mieć pretensje do siebie tylko i wyłącznie )

33 thoughts on “Konkurs – ogłoszenie wyników konkursu

  1. Ależ się cieszę!:D To ja tu od miesiecy biorę udział w różnych konkursach kosmetycznych i filmowych i nigdy nie wygrałam nawet marnego biletu do kina, a tu takie szczęście!:D Potwierdziło sie więc, że minerały to najbardziej sprzyjająca mi dziedzina!:) Pięknie dziękuję organizatorce i sponsorom nagrody:)

  2. Hurraaaa!!! :))) ale się cieszę, no bomba po prostu :)) tak dawno nic nie wygrałam :)))

    Dziękuję Kasiu 🙂 i gratuluję pozostałym dziewczynom 🙂

  3. Aha! Przypomniało mi się, że ja w tym tygodniu mam przecież urodziny!:D To pewnie stąd los przyniósł mi takie podejrzane szczęście:P

  4. O rany!!!!nie wierze,ze wygralam-no naprawde,nie wierze i …dziko sie ciesze:DDDDD
    Cathy pieknie dziekuje za organizacje konkursu oraz Pixie Cosmetics za sponsorowanie:)

    Gratulacje dla Wszystkich!!!

  5. @dezemka
    gratuluję 😉

    @ciri
    Tobie również gratuluję i cieszę się, że się dobrze bawiłaś 🙂

    @fluxus9
    Podobno równowaga w przyrodzie musi być zachowana 🙂 Tym razem odbiłaś sobie wszystkie swoje niewygrane wcześniej konkursy 😀 Gratuluję i cieszę się, że akurat w tygodniu Twoich urodzin udało się wstrzelić mi z losowaniem 🙂

  6. @kasiaj85
    gratuluję w takim razie tym bardziej 😉

    @TheWanisia
    może następnym…? 😉

    @Hexxana
    ostatni numerek w losowaniu należał właśnie do Ciebie 😉 Ja też się ucieszyłam 😀

    @lanka
    to cieszę się ogromnie, że u mnie Ci szczęście dopisało. Zwłaszcza, iż gorąco trzymałam za Ciebie kciuki, bo Twoje zdjęcia makijażowe zrobiły na mnie spore wrażenie. Gratuluję 😉

  7. @Pilar
    no pewnie, że się uda 😉

    @Kosmetyczna Ja
    😀 no przyznam, że to rzeczywiście wyjątkowo niefartowne 😀 Ale nic straconego, może przy następnej okazji pójdzie lepiej?

    Ja chętnie przyznałabym nagrody wszystkim biorącym udział w zabawie, ale niestety, tak się nie da 😉 Cieszę się jednak, że choć kilku z Was poprawiłam odrobinkę nastroje (przy współudziale Pixie, bo bez Pixie, nie byłoby konkursu przecież) …

  8. Cathy – bardzo się cieszę! Przyznam, że początkowo miałam chrapkę na pędzle…jednak po kilku dniach zapragnęłam korektora i jest!!! Dziękuję za miłą zabawę Tobie i Pixie!

  9. @Parfaitea
    cathy@mineralnekosmetyki.pl – pozwolisz jednak, że usunę później ten wpis? Może nie tyle usunę, co wyrzucę stąd adres mailowy (podobnie jak z notatki konkursowej, gdzie go podawałam, gdyż nie jestem zwolenniczką podawania publicznie adresów mailowych (roboty spamowe) 😉
    I gratuluję 😉

    @coldold
    Coldold, adrenalinka? Ja tam nie zauważyłam 😀 😛

    @carolinascottie
    a widzisz, to tylko pogratulować, bo ja mam zupełnie odwrotnie 😀 Jakbym pragnęła wygrać korektor, to na bank by mi się pędzle trafiły… takie już moje szczęście 😀 Dobrze, że u Ciebie udało mi się trafić 😉 Gratuluję 😉

    @TheDzesi12
    a proszę bardzo 😉

    @diggerowa
    no ba.. next time? 🙂

    @Aneta
    to ja się cieszę, że Ty się cieszysz 😉

  10. Gratuluję wszystkim nagrodzonym:) A Tobie Cathy: swietnej organizacji 🙂 Konkurs bardzo profesjonalny, ankieta sprzyjała pogłębianiu własnej wiedzy:) Mimo iż nie miałam szczęścia w losowaniu i tak zwyciężyłam:) Cathy: Twój blog i nowe posty to tez nagroda 🙂 Buziaki

  11. Jupi!

    Wygrałam, wygrałam 🙂

    Ogromnie się ciesze. To moja pierwsza taka wygrana, tym bardziej się ciesze i mam nadzieje ze zapoczątkuje to dobrą passe.

    Cathy! Bardzo, bardzo dziękuje.

    Gratuluje! wszystkim wygranym.

  12. Do mnie też się szczęście uśmiechneło 😉 Obecny beżowy korektor jest kapkę za ciemny, wiec chetnie potestuję nowy.  Nie mogę nigdzie znaleźć maila, czy mogę napisać prywatną wiadomość przez Wizaz?
    pozdrawiam ciepło 😉

Skomentuj

