W sprawie konkursu

Uff… zaktualizowałam w końcu arkusz zgłoszeniowy. Sprawdzone zostały ankiety pod kątem poprawności ich wypełnienia, prawdziwości podanych tam danych; sprawdziłam także listę obserwatorów mojego bloga, listę adresów mailowych osób, które zapisały się do subskrypcji mailowej; posprawdzałam także, czy została zgłoszona gdzieś sugestia odnośnie przyszłych moich postów.

Do chwili obecnej otrzymałam…. 231 zgłoszeń !!! To naprawdę niesamowite, jak wiele osób wzięło udział w zabawie. Przyznam się szczerze, że organizując konkurs byłam pewna, że nagród wystarczy dla wszystkich biorących udział:D Jako iż mój blog jest blogiem mineralnym w znacznej mierze, więc z oczywistego powodu nie dociera do zbyt szerokiej grupy czytelników. Dlatego też myślałam, że te 20 kilka nagród w konkursie wystarczy, by obdarować wszystkich, którzy się zgłoszą…. 😀

Bardzo dziękuję wszystkim za zgłoszenia, za sugestie i maile, jakie otrzymałam. Dziękuję także za wypełnienie ankiet i odpowiedzi na zawarte tam pytania – to naprawdę bardzo pomocne… Dostałam też od Was sporo zdjęć z makijażami mineralnymi. Oczywiście wszystkie zdjęcia obejrzałam, wszystkie miło się oglądało i z pewnością niedługo będziecie mogły zobaczyć się na moim blogu.

A teraz z mniej przyjemnych spraw – niestety, tak jak się obawiałam czytając wpisy innych blogowiczek organizujących konkursy, tak jak i u mnie pojawiło się kilka osób próbujących oszukiwać 😦 Nie rozumiem, bo naprawdę konkurs trudny nie był, wystarczyło spełnić kilka prostych warunków 😦 Nawet nie będę komentować takiego postępowania, bo zostawianie pustej ankiety i podawanie na końcu adresu mailowego i wybranej przez siebie nagrody jest dla mnie czymś zupełnie wykraczającym poza moje pojmowanie… A takich zgłoszeń było kilka…

Dziękuję za to tym wszystkim, którzy wypełnili prawidłowo zarówno ankiety, jak i pozostałe warunki.

Proszę wszystkich o sprawdzenie w arkuszu, czy wszystko się zgadza i czy przy Waszym zgłoszeniu widnieje odpowiednia ilość głosów. Jeżeli jest tam 0 (zero), to znaczy, że jakiś warunek nie został spełniony (brak ankiety, brak notatki z sugestią, brak takiego obserwującego na mojej liście/brak adresu na liście subskrypcji). Jeżeli nie, to proszę o uzupełnienie do godziny 24- tej. Wtedy też zamykam konkurs i możliwość poprawiania swoich zgłoszeń.

Poprawione zgłoszenia a także zapytania przyjmuję tylko mailem wysłanym na adres cathy@mineralnekosmetyki.pl ! Proszę nie wpisywać w komentarzach pytań typu "dlaczego mam zero punktów?". Na pewno nie bez powodu 😉 , choć oczywiście przeoczyć też coś mogłam przy takiej ilości zgłoszeń. Dlatego też, jeżeli widzisz, że w tabelce masz obok swojego zgłoszenia wpisane 0 (zero), a wiesz, że wszystkie warunki spełniłaś prawidłowo, to napisz mi maila podając :

– czy wypełniłaś ankietę wpisując adres mailowy ORAZ prawidłową nazwę, pod jaką obserwujesz bloga (3 osoby w ankiecie podały zupełnie inną nazwę obserwatora i gdyby nie to, że od dłuższego czasu widzę je na swoim blogu, to nie udałoby mi się Was zidentyfikować :P)

– gdzie umieściłaś sugestię odnośnie przyszłych postów na moim blogu

– czy spełniłaś warunki dodatkowe (zdjęcia lub notatka o konkursie) podając szczegóły.

Zamknięcie konkursu, ostateczne sprawdzenie zgłoszeń i losowanie nagród – dzisiaj o godzinie 00:00

Ogłoszenie wyników losowania – jutro w południe.

Wszystkich niezdecydowanych zapraszam jeszcze do udziału. Jeszcze zostało kilka godzin 😉

Dopisano o 00:01 – konkurs ZAMKNIĘTY. Siadam do przeglądania, sprawdzania 🙂 Muszę podzielić jeszcze zgłoszenia na "pędzlowe" i "korektorowe", a także pododawać dodatkowe miejsca w tabeli osobom, które mają więcej niż jeden głos. A potem losowanie 😉

Zdecydowałam się też nie zabierać możliwości udziału osobom, które nie podały poprawnego adresu mailowego bądź nicka, pod jakim obserwują bloga. To pierwszy mój konkurs i postanowiłam tym razem być nieco bardziej wyrozumiała 🙂 Ale tym, którzy nie spełnili podstawowego warunku ankieta/sugestia niestety zgłoszeń uznać nie mogę..

31 myśli w temacie “W sprawie konkursu

  1. Miałam nie brać udziału w konkursie, ale jedna spróbuję;)
    Na Twoim blogu chciałabym zobaczyć recenzję kosmetyków mineralnych, ale takich które są dostępne w Polsce, np. firmy Rhea lub innych firm jakie można kupić przez allegro. Wiem, że nie ma tego wiele, ale jednak uważam to za znacznie mniej kłopotliwe niż sprowadzanie z zagranicy.
    Podobnie z pielęgnacją, wiem że masz swoją ustaloną, ale jakieś naturalne perełki dostępne w Polsce (choćby na allegro), zawsze mile widziane;) Fajnie by było również poczytać o testach kosmetyków naturalnych, np. Sante, Lavera, Logona.
    Z rzeczy typowo mineralnych to fajne i bardzo przydatne (choć wiem,że bardzo pracochłonne) byłoby zestawienie podkładów różnych firm o zbliżonej kolorystyce.
    ps. jeśli chodzi o potencjalną nagrodę to wolałabym pędzle

  2. @katty86
    i to jest właśnie przykład zgłoszenia niekompletnego 🙂 Na mojej liście obserwatorów nie ma nikogo o takim nicku jaki podałaś w ankiecie. Także na liście osób mających subskrypcję mailową nie widnieje nikt o adresie rozpoczynającym się od beatka777.

  3. Skoro jeszcze można się dopisać, to też spróbuję 🙂
    Jeśli chodzi o to, o czym jeszcze chciałabym czytać na blogu, to w zasadzie ciężko coś wymyślić 😉 Ale na pewno chętnie częściej oglądałabym makijaże, bo to uwielbiam 😀 Może jakieś zdjęcia „przed/po” na koleżankach 😉
    Jeśli chodzi o nagrodę, to wolałabym pędzle 🙂

  4. @Cathy
    Aha, już rozumiem. Nigdy nie bawiłam się w blogowanie, obserwatorów czy subskrypcje także przepraszam za niedopatrzenie.Zaraz spróbuję się dopisać.

  5. hej, nie wiem dlaczego nadal mam 0pkt, zrobilam wszystko co bylo wymagane (ankieta, dane, komentarz z sugestia – 2razy dodawalam, pierwszy przepadl w niewyjasnionych okolicznosciach), jedyne co to nie wykonalam makijazu ani nie zrobilam wpisu na blogu (nie jest to wymagane wedlug regulaminu).
    jezeli jednak czegos niedopatrzylam to prosze oficjalnie o wykreslenie mnie z listy osob bioracych udzial w konkursie 🙂

  6. @goldika
    nie jesteś zaznaczona na szaro i masz spełnione wszystkie warunki – komentarz, obserwowanie, wpisany komentarz z sugestią.
    Poza tym ten czerwony fragment na górze po coś umieściłam – wystarczyłby zwykły mail z zapytaniem.
    Oczywiście, jeżeli sobie życzysz, to mogę Cię z konkursu wykreślić, nie widzę przeszkód 😉
    Pamiętasz, jak denerwowałaś się niedawno z powodu swojego konkursu? Że ktoś napisał Ci coś tak niemiłego? Czasem warto nieco spokojniej podejść do tematu i nie denerwować się wtedy, gdy powodów ku temu zupełnie nie ma 😉

  7. Już ta poza konkursem.
    Jeszcze jedna rzecz mi przyszła do głowy na temat tego co bym chętnie poczytała;)Brakuje mi wskazówek dotyczących samodzielnego mieszania kosmetyków, zwłaszcza kolorówki.
    Z tym, że nie wiem, czy bawisz się w takie rzeczy. Zwłaszcza, że pisałaś, że samodzielne mieszanie pielęgnacji zarzuciłaś. Próbowałaś sama tworzyć podkłady/bronzery/pomadki itp? Albo dostosowywać gotowce?

  8. Subskrybowałam już jakiś czas temu, być może coś ” nie zatrybiło” wiec teraz to zrobiłam. Otóż notka na moim blogu jest, adres email jest, komentarz na blogu też jest.
    Liczę więć na poprawkę w tabeli. Pozdrawiam

  9. Cathy nie rozumiem dlaczego tutaj odpowiadasz mi spokojnie a na maila wysylasz maila w innym tonie? Troche jestem skołowana… jestem na wakacjach z Tż, neta mam z doskoku. Zobaczyłam, że coś się nie zgadza z moim zgłoszeniem, poprosiłam o wykreślenie bo nie mam na chwilę obecną zbytnio możliwości wyjaśniania tego. Chciałam dobrze bo uznałam, ze skoro końcysz konkurs nie to będę go „blokować” 😦 Myślałam, że grzecznie poprosiłam o to, bez pretensji.
    W każdym razie przepraszam, że tak to odebrałaś. Szanuję i Ciebie i Twojego bloga, nie chcę nieporozumień.

    Tak, pamiętam moje losowanie.

  10. @goldika
    kopia mojego maila do Ciebie:
    „Jest coś takiego jak zwykłe „niedopatrzenie”. Nie byłaś zaznaczona na szaro, masz w tabelce wpisane wszystkie warunki.
    naprawdę trzeba od razu krzyczeć?
    sorry, ale po prostu nie rozumiem… poza tym prosiłam, by wysłać maila, jeżeli coś się nie zgadza. naprawdę nie rozumiem powodu Twojego oburzenia. Naskoczyłaś na mnie, jakbym zrobiła Ci coś złego..”

    Nie wydaje mi się, żeby to był mail w innym tonie. Dokładnie w takim samym jak tutaj 😉
    Wiesz doskonale, że znamy się już jakiś czas i do tej pory nigdy nie było między nami jakiś nieporozumień. Zaglądam na Twojego bloga, bardzo lubię Twoje wpisy; nawet moja córka Cię kojarzy i wydawało mi się, że mail wysłany w taki sposób jest czymś zupełnie normalnym. Po prostu odebrałam to w taki a nie inny sposób. Jakoś tak niemiło mi się zrobiło, że mimo iż tyle razy się kontaktowałyśmy w różny sposób, to nagle w publiczny sposób zarzucasz mi jakieś nie wiem… nieuczciwe zagrania? Tak to odebrałam. Przykro mi, jeżeli niewłaściwie..
    Następnym razem najwyżej zadzwonię 😀

  11. @a_noska@o2.pl
    już się zwiększyła 😛 Wiem, że wysłałaś makijaż, bo przed wyjściem Ci pisałam, że naskrobię w jego sprawie osobnego maila 😀 Bardzo, ale to bardzo spodobały mi się te zdjęcia. Niby nic, totalny minimalizm w makijażu, a kilka razy załącznik otwierałam i, przepraszam za wyrażenie, gapiłam się na te zdjęcia 😀

  12. Miałam skomentować konkretniej ale doszłam do wniosku że na 99% myślę to samo co Ty Cathy, to sobie daruję 😉
    Co do konkursu napiszę jeszcze tylko że życzę wszystkim powodzenia i radości z tego konkursu, bo grunt to umieć podejść do wszystkiego na luzie bez zbędnego „spinania” się. Więc powodzenia dziewczyny;D
    I jeszcze chciałam spytać Cat czy Ty coś zmieniałaś w ustawieniach? Bo dotąd wyświetlało mi się okno ,niemal jak w Wordzie,a teraz gołe,puste okienko jest.
    Zabiłaś mi ćwieka, i teraz spodziewam się że LL nie zdobyło Twojego uznania jednak, strasznie jestem ciekawa ,co napiszesz 🙂

  13. @skarbek
    😉
    Okno, jakie okno? i to gołe jeszcze? No wiesz… Co Ty mi tu? 😛 A serio, szczegóły poproszę 🙂 Bo nie wiem, co skopałam i dlaczego 😀

    Ha, o Lily będzie jutro albo pojutrze.. No jakoś tak 😀 Więcej nie powiem póki co 🙂

  14. ja wchodzę tu i wbijam się w komentarze to na dole jest okienko ,w które wpisuję komentarz, do wczoraj miałam nad okienkiem różności:pogrubienie, buźki, i wszystko ,jak w oknie worda-rozumiesz? a dziś kurdę blaszka nic, gołe okienko tylko nad którym stoi napis: „witaj ponownie skarbek”,żeby mnie chyba smutno nie było że sobie już buźki wstawić nie mogę;>

  15. @skarbek
    aaa… o tym golasie mówisz.. ano tak, chwilowo taka uboga wersja, bo musiałam powyłączać różne bajery i takie tam, bo mi strasznie mocno zżerają zasoby serwerowe 😦 I za chwilę znowu zamiast mojego bloga będzie widniał komunikat o tym, że mineralnekosmetyki nie opłaciły abonamentu albo zostały zawieszone za przekraczanie limitów 😀 A ja co miesiąc zwiększam plan, co miesiąc płacę więcej i coraz mniej to wystarcza 😀 Chyba jakiegoś innego hostingu poszukać będę musiała, bo z torbami pójdę 😉 Nie dość, że własnej domeny mi się zachciało, to jeszcze wordpressa na własnym serwerze.. to teraz mam za swoje 😉

    Ale spokojnie, to okienko akurat wróci szybko, bo ono wcale nie zżera mi niczego aż tak bardzo (tak tylko dla spokoju powyłączałam wszystko, co powyłączać mogłam, żeby nie było, że nie próbowałam, jakby co )

    Ee.. no to wyjaśniłam 🙂 Mówiłam już gdzieś kiedyś, że ja się streszczeń muszę nauczyć robić? Mówiłam.. to się powtarzać nie będę 😀

  16. Jest mi bardzo przykro, ponieważ po mino uaktualnienia wpisu nadal nie znajduję się na liście 😦 Wysłałam głoszenie o 18, wypełniłam ankietę (napisałam nazwę użytkownika oraz mój mail), dodałam informację na blogu oraz wysłałam maila. A tutaj nic:(

  17. @imadoki
    zgłoszenie nr 302-305 na liście „pędzlowej” oraz 413-416 na liście ogólnej. Dopisałam Cię, mimo iż nie mam Twojej ankiety nigdzie wypełnionej 😦 A sprawdziłam dokładnie wszystkie ankiety od 17- tej. Na pewno korzystałaś z linku, który obecnie widnieje na stronie (od kilku dni)? A nie z jakiegoś starego? Bo to już III część ankiety (darmowe ankiety na Survey mają ograniczenia w postaci widoczności tylko 100 pierwszych ankiet, dlatego też kilka dni temu, po zbliżeniu się do tej liczby w II części ankiety, otworzyłam nową i uaktualniłam link we wpisie. I od godziny 17- tej mam sporo ankiet, ale Twojej na tej liście niestety nie ma …
    na przyszłość proszę takie rzeczy zgłaszać PRZED zamknięciem konkursu a nie PO

    dopisano:
    znalazłam Twoją ankietę. Wypełniłaś ankietę nr 2, która była zamknięta już jakiś czas temu. Od 26 lutego na blogu widniał nowy link, do nowej ankiety. Dlatego Twoje zgłoszenie nie zostało prawidłowo odnotowane.

  18. Czekamy z niecierpliwoscia na przywrocenie wszystkich opcji edycji tekstu… To rowniez czyni Twoj blog wyjatkowym. Nie przypominam sobie, zeby ktos inny posiadal taka opcje – albo ja po takich blogach nie chodze 😉

    Milego tygodnia Cathy, buziaki :*

  19. Ja ankiete wypełniłam, komentarz napisałam, zasubskrybowałam i dodałam do obserwujących. Jednak jak twierdzisz nie widziałaś mojego nicku, wczoraj uczyniłam to ponownie, a na liście osób biorących udział w konkursie mnie nie ma…tzn jestem ale niekompletnie i tak jakbym nie brała udziału..

  20. @mlodaa19
    a to akurat bardzo ciekawe, bo kto wg Ciebie jest pod pozycją 248 na liście głównej i pozycji 186 na liście pędzlowej ? Prawidłowo wypełnione zgłoszenie, jeden punkt przyznany, zaznaczona
    Rany no…

  21. @Cathy
    Bardzo dziękuję za dopisanie mojego zgłoszenia do listy ;] Przepraszam za problem, po prostu nie wiedziałam, że są limity dotyczące ankiet. Cieszę się, że mogłam brać udział w tym konkursie, mimo, że nic nie wygrałam ;P Chociaż to mnie skusiło na kupno pędzla Kabuki i próbek firmy Pixie 😀 !

  22. @imadoki
    Ja sama nie wiedziałam, że SurveyMoneky ma takie ograniczenia do czasu, kiedy weszłam posprawdzać Wasze odpowiedzi i okazało się, że mogę podejrzeć tylko pierwsze 100 odpowiedzi 🙂 Więc czym prędzej musiałam otworzyć kolejną, identyczną ankietę, poprzenosić część odpowiedzi z poprzedniej i potem znowu 🙂 Przy następnym konkursie będę już mądrzejsza 🙂
    No i może Ty będziesz w następnym miała więcej szczęścia? I wszystko jakoś sprawniej pójdzie? To był pierwszy konkurs przeze mnie organizowany i od razu zostałam rzucona na głęboką wodę, gdyż ponad 250 osób, które się zgłosiły do udziału w nim to liczba, jaka mi się nigdy nie śniła nawet 🙂
    Mam nadzieję, że produkty Pixie spełnią Twoje oczekiwania i że będziesz zadowolona z zakupu 😉

  23. @Cathy
    Na pewno ;] pierwsze koty za płoty 😀
    Raczej nie mam szczęścia w konkursach czy w totolotku XD Ale jeśli będą jakieś ciekawe konkursy na Twojej stronie, spróbuję ;]
    To niesamowite, że aż tyle osób zgłosiło się do konkursu, to znaczy, że Twoja strona jest bardzo popularna i przyciąga ludzi 😀 !
    Nadal czekam na nie i nie mogę się doczekać X3 Mam nadzieję, że znajdę swój kolor, bo niestety z doborem odpowiedniego koloru mam problem ;( Chociaż dzisiaj testowałam próbkę podkładu z EDM Beige Neutral i nawet mi pasuje, ale zdziwiło mnie, że tak słabo krył, mimo, że przedtem użyłam korektora EDM Mint. Sądzę, że coś pomyliłam przy zakupie, albo nie zwróciłam uwagi na rodzaj (formułę) podkładu z tej firmy.

Dodaj komentarz