Technicznie….

Jak ja uwielbiam takie poniedziałki…

Nie ma to jak wejść rano na swojego bloga i zobaczyć komunikat o blokadzie konta, a w skrzynce mailowej znaleźć : ” User cathy has been suspended”.

Całe szczęście, że co jak co, ale obsługa w LaoHost jest jedną z najlepszych z jakimi się spotkałam i błyskawicznie reaguje na wszelkie zgłaszane problemy. I to właściwie mnie trzyma jeszcze przy LaoHost (bo wykupowanie coraz większego planu zaczyna być nieco irytujące… a nie dalej jak kilkanaście dni temu kupiłam większy limit, żeby właśnie uniknąć blokad konta)

Ale ja nie o tym chciałam. Podczas problemów przypadkiem otworzyłam swojego bloga pod zwykłą przeglądarką, czyli Internet Explorerem. I jestem w szoku. Czy mój blog tak wygląda od dłuższego czasu? Zielony pasek nawigacyjny na środku nagłówka? Strona wyjustowana do lewej strony??

Przy modyfikacjach szablonu bloga testowałam jego wygląd na kilku różnych przeglądarkach (IE,Operze,Firefoxie, Safari, Chrome) i wszystko było ok. I tak się zastanawiam, czy to teraz mi się wszystko porozjeżdżało, czy tak to sobie wygląda od dłuższego czasu?

Gorąca prośba o udział w ankiecie PO PRAWEJ STRONIE EKRANU

Z góry dziękuję za pomoc.

12 thoughts on “Technicznie….

  1. Cathy,
    z tego co widzę jest problem pod IE ze stroną główną (strona wygląda dokładnie tak jak opisałaś), ale gdy wejdzie się na posta blog wygląda ok. Zauważyłam też jeden problem pod przeglądarką Chrome. Niezależnie na jaką stronę się wejdzie, gdy przejeżdżam myszką nad zielonym menu, środkowa część bloga (biała) zmienia swoje położenie, a menu po prawej nie jest widoczne. Jak jeszcze coś zauważę to dam Ci znać.
    Gdybyś chciała zobaczyć jak Twoja strona wygląda pod róznymi wersjami IE (od 5.5 do 8) to możesz użyć programu IETester http://legalne.info/IETester,program,download,1832

    A poza tym chciałam Ci podziękować za prowadzenie bloga. Dzięki Tobie odkryłam minerały (których teraz nie zamieniłabym na żaden inny podkład) a lektura bloga sprawia mi wielką przyjemność.
    Pozdrawiam,
    Ania

  2. Nie używam IE, ale sprawdziłam. Dokładnie to samo co napisała Ania. Opisany błąd występuje na stronie głównej, po wejściu w notke wszystko wyświetla się prawidłowo.

  3. @Ania
    Dziękuję za cenne uwagi :* Do testowania wyglądu bloga używam ulubionej swojej strony i nie wyobrażam sobie wprowadzania jakichkolwiek zmian na blogu bez podejrzenia, jak on prezentuje się po zmianach w różnych przeglądarkach i w różnych rozdzielczościach. Tej strony z linku od Ciebie nie znam, ale zerknę 😉 Dziękuję raz jeszcze i cieszę się, że mogłam przyczynić się do odkrycia przez Ciebie minerałów. Radość moja tym większa, że jak piszesz, zdecydowanie Ci to odkrycie służy 😉 W takim razie – miłych dalszych testów i samych udanych zakupów :*

  4. @Magrat
    Dziękuję Ci ogromnie za komentarz :* (ja z IE nie korzystam od wielu lat, ale za to mam większość przegladarek zainstalowanych właśnie na potrzeby sprawdzania 😀 A i tak korzystam głównie z Firefoxa)

  5. @Stepha
    Nie masz pojęcia, jak cenna to dla mnie uwaga, że w zeszłym tygodniu jeszcze było ok (że było ok w momencie, kiedy wprowadzałam nowy szablon, to wiem, bo po początkowych problemach udało mi się wyeliminować błędy w kodzie i wszystko działało jak należy… Nie mam pojęcia, co się posypało, ale w wolnej chwili siądę do tego nieszczęsnego kodu i pogrzebię w nim trochę. Może mi się uda namierzyć winnego rozjechania mi się szablonu 😉 )
    Dziękuję Ci bardzo :*

  6. @Pela
    No nie da się zaprzeczyć, że coś nie do końca działa, jak należy 😉 Dziękuję Ci bardzo za komentarz 😉 I za odwiedziny na moim blogu 😉

    A swoją drogą to ciekawe… Patrząc po wynikach ankiety nie u wszystkich pod IE występuje błąd… Hmm. Czuję, że czeka mnie więcej zabawy niż mi się wydaje 😉 Ot, zachciało mi się własnego szablonu na własnym serwerze 😉

Skomentuj

