Eco Tools, Bamboo 6 Piece Eye Brush Set

Z ostatniej chwili…Tak na szybko tylko…

Właśnie dostałam maila z  iHerba z informacją, że:

zestaw 5 pędzli do oczu Eco Tools plus etui z lusterkiem ponownie jest w sprzedaży 😉


(zdjęcie nie jest moją własnością, pochodzi ze strony iHerb.com)

5 pędzli do oczu w cenie 6,9$ – 5$ (przy użyciu KODU zniżkowego QAP372) = 1,9$

a więc : 1,9$ (niecałe 6 zł !!!!) za 5 pędzli ECOTOOLS

a dla osób, które nie chcą bądź już nie mogą wykorzystać zniżki cena zestawu to ok. 20 zł (wciąż całkiem niezła cena, prawda?)


wysyłka poniżej 10 zł, płatność za pomocą kart (zwykła VISA, MasterCard)

Pędzle Eco Tools:

  • Miękkie włosie oznaczone znakiem Cruelty Free
  • Do produkcji użyto materiałów naturalnych i pozyskiwanych drogą recyclingu
  • Rączki wykonane z bambusa, etui z bawełny i konopi

Zestaw zawiera :

Large Eye Brush duży pędzel do cieni służący do aplikacji cienia na powiekę  i rozcierania

Angled Crease brushścięty pędzel do nakładania cieni w zagłębieniu powieki

Petite Eye Shading Brushmniejszy pędzelek do cieni, służący głównie do bardziej precyzyjnych prac na powiece (wewnętrzny lub zewnętrzny kącik)

Highlighting Brushpędzel służący teoretycznie do podkreślania łuku brwiowego lub kącików, ale w praktyce najczęściej używany jako pędzel do rozcierania cieni

Smudge Brush pędzel do podkreślania dolnej powieki, do rozcierania kresek

Travel Case with Mirror – etui z lusterkiem do przechowywania pędzli np. podczas podróży

Wszystkie pędzle są świetnie opisane i przedstawione na stronie Makeup For Life

Choć ja będę twarda i oprę się zakupom. Pędzli mam dużo… Wcale mi niepotrzebne kolejne… Nawet w takiej cenie 😉 Chociaż z drugiej strony cena na iHerbie jest niewiele tylko niższa od regularnej ceny tego zestawu (nie mówię tu o polskich cenach tych pędzli, które jak dla mnie są całkiem z kosmosu ), a ja już zniżki wykorzystać nie mogę, więc zdecydowanie łatwiej mi się oprzeć 😉 Zwłaszcza, że obecnie raczej szukam lepszych jakościowo pędzli niż EcoTools 😉

11 thoughts on “Eco Tools, Bamboo 6 Piece Eye Brush Set

    • Ano niestety, nie można 😦 Też mnie to kiedyś zastanawiało i dlatego długo się zbierałam do zamówienia z iHerba, ale później okazało się, że Visę zwykłą tez przyjmują, więc przestałam się zastanawiać :D)

    • A może po prostu dane Ci jest nabyć pędzle dopiero po sesji? Jako nagrodę? 🙂 Może niebawem nie tylko dooczne pędzle wrócą, ale i poprzednie zestawy i wtedy w ramach nagrody sobie zaszalejesz? 🙂

  1. Spieszę z informacją, że pędzle znów są dostępne 🙂 Właśnie nabyłam dwa zestawy i czekam z niecierpliwością….

    Cathy, wspaniały blog, niedługo przestanę czytać książki, tak zaczytuję się w Twoich tekstach 🙂

    • @Asiek
      <tu powinna być emotka – rumienię się ze wstydu, ale nie mam takiej, więc zostawię opis 😀 > A serio… Dziękuję Ci bardzo za przemiły komentarz i za odwiedziny na moim blogu :*
      Niestety, brak czasu nie pozwala mi na tak regularne prowadzenie bloga, jakbym chciała, ale staram się. I cieszę się, że komuś przyjemność sprawia tu zaglądanie
      Trzymam kciuki, żeby paczuszka szybko doleciała, bo z tymi zagranicznymi to różnie bywa, a te z iHerba wyjątkowo długo się potrafią po Polsce plątać, bo one nie przez zwykłą Pocztę Polską są dostarczane tylko przez kurierów albo jeszcze jakoś inaczej (i do dzisiaj nie wiem, dlaczego :D)

  2. Dzięki za miłe słowo 🙂
    Paczka faktycznie dotarła za pośrednictwem InPost – doznałam lekkiego szoku, bo w pierwszej chwili nie wiedziałam cóż to jest :). Poza tym musiałam tłuc się po nią na drugi koniec miasta, ale za to – ile człowiek nowych miejsc zwiedził 🙂
    Pozdrawiam ciepło!

Skomentuj

