W skrócie

Jak wiecie, z regularnym pisaniem na blogu mam spore problemy. Nie dlatego, że mi się nie chce, nie dlatego, że nie lubię, nie dlatego, że nie mam o czym. Wręcz przeciwnie. Ale przeszkodą jest zwykły brak czasu i często muszę wybierać między tym, co zrobić powinnam, a tym, co zrobić chciałabym.

Wiem, że piszecie do mnie sporo maili, przepraszam, że nie jestem w stanie na wszystkie odpowiedzieć. Za wszystkie dziękuję i w miarę możliwości staram się odpisywać.

Bardzo często w Waszych mailach pojawiają się pytania o to, czy planuję jakieś giveawaye z okazji osiągnięcia jakiejś tam liczby obserwatorów czy wyświetleń bloga. Hmm… Tu pojawia się dość delikatna kwestia. Nie chciałabym nikogo  urazić, ale ja po prostu nie bardzo rozumiem całą tą modę na tego rodzaju akcje polegające na tym, że żeby wziąć udział w konkursie, należy obserwować bloga, dodać link w blogrollu i inne rzeczy.

Ale  ja pewnie za stara jestem na takie coś (i z promowaniem samej siebie zawsze też byłam lekko na bakier, a zazdroszczę ogromnie tym, którzy potrafią to robić. Szczerze i bez ironii. Naprawdę. Tylko, że ja tak nie umiem. Ale przeciwko takim akcjom nie mam zupełnie nic, tylko ja się do tego nie nadaję )  Tym bardziej cieszy mnie fakt, że 100 osób obserwuje mojego bloga dlatego, że po prostu chce to robić.

Dziękuję Wam bardzo :*

Mam za to inną wiadomość – niedługo na blogu  pojawi się konkurs sponsorowany przez jedną z mineralnych marek. Mam nadzieję, że znajdą się chętni, żeby wziąć w nim udział 😉 O szczegółach  poinformuję w odpowiednim czasie 🙂

A w nieco bliższej przyszłości, czyli plan na następny tydzień 🙂

Contradiction by Calvin Klein czyli recenzja kolejnych perfum ;)

10 thoughts on “W skrócie

  1. witaj Kasiu :* cieszę się, że wróciłaś 😀 przychodzę na blog bo chcę i bardzo sobie cenię to co robisz :* ja też zabrałam się za blogowanie 😉 to moje początki, więc idzie mi to trochę niezdarnie :blush:

  2. dziękuję Ci Reniu i cieszę się, że niezmiennie od samego prawie początku Cię tu widzę :* I nie myśl, że zapomniałam (po prostu plany mi się ciągle zmieniają)… Za blogowanie? I ja nic o tym nie wiem? Proszę, zaktualizuj sobie profil, by można było znaleźć tam link do Twojego bloga :*

  3. Bardzo jestem ciekawa Twojej recenzji CK Contradiction :-)bo dla mnie to zapach do ktorego stale lubie powracac tak samo jak do Obsession i Obsession Sheer.Mialas napisac na priva:P bo mam dla Ciebie pare rzeczy a przy okazji pokusze jeszcze czyms nowym:)

  4. Hexx, ja nie wiem, czy ja mam odwagę do Ciebie napisać, bo wiedząc, jak bardzo zbliżone zapachowe preferencje mamy, to obawiam się, że testy będą mnie słono kosztować 😀 A serio- weekend jakoś tak szybko minął, że nie zdążyłam… 😉
    Recenzja będzie, niebawem. Contradiction zapamiętałam nieco inaczej, ale… Zresztą, napiszę notkę niedługo 😛
    (Obsession Sheer – zdecydowanie tak, Obsession w klasycznym wydaniu – ja zdecydowanie tak, moje otoczenie zdecydowanie nie :D)

    • 😀 No dobra, to ja zaraz drepczę do Ciebie w poszukiwaniu namiarów 🙂 I naskrobię w końcu maila 😉 Teraz chyba mogę, bo koniec miesiąca nie sprzyja szaleństwom zakupowym, a do następnego comiesięcznego przypływu gotówki zdążę już ochłonąć może i nie kliknę od razu 😀
      Jeszcze raz wielki :*

Skomentuj

