Wigilijny makijaż…

Dzisiaj w skrzynce mailowej znalazłam pytanie o to, jaki makijaż miałam wczoraj 🙂 No cóż, wstyd się przyznać, ale nie popisałam się makijażowo w tym jednym z najważniejszych dni w roku. W  tym roku postawiłam głównie na usta i na kolor na nich. Oczy maznęłam 3 odcieniami beżu, brązu, zgniłej zieleni.

Moja cera akurat miała nieco lepszy okres, gdy nie musiałam używać podkładu, więc twarz pokryłam jedynie pudrem matującym.

Do makijażu na zdjęciu wykorzystałam :

  • puder matujący Kaolin Powder Soft Bronze Everyday Minerals
  • róż E.L.F Cosmetics Blushing Rose (wraz z zimową porą wrócił do moich łask 🙂
  • cienie : Everyday Minerals Fresh (to raczej korektor niż cień- pod łukiem brwiowym i w wewnętrznym kąciku), Lover's Lane, cień zielony z paletki Urban Decay
  • brwi i dolna kreska – Lucy Minerals  Neutral Brow Powder
  • tusz Clinique High Impact
  • pomadka Silk Naturals Mirabelle plus błyszczyk Silk Naturals Lola
  • lakier do paznokci Wibo Extreme Nails (numer nie do odczytania, ale z pewnością znajdziecie ten odcień na blogu Sabbathy, bo tam go wypatrzyłam 😉

12 thoughts on “Wigilijny makijaż…

  1. @sabbatha
    ha! No kto jak nie Ty dostrzegłby lakier na moich pazurach 🙂 Masz ten odcień w swojej kolekcji 😛 To Wibo Extreme Nails, ale nie mogę się doczytać numeru 😦 Pamiętam jednak, że u Ciebie go wypatrzyłam :*
    Spróbuję go u Ciebie odnaleźć w najbliższym czasie i zaktualizować listę użytych produktów ;P

    @Ishikawa
    Dzięki Ishi :* Chociaż tak intensywne usta to dla mnie nowość 😀 (rzuciłam kilka miesięcy temu palenie i mimo iż mogę już malować usta, to jakoś wciąż nie mogę się do siebie w takim wydaniu przekonać 😉

  2. @dimiti
    a dziękuję Ci bardzo 🙂 Ale ja przyzwyczajona do mocniejszego podkreślania oczu i gołych ust długo nie mogłam się przekonać do mazania się szminkami/błyszczykami 🙂

    @Maus
    Dziękuję :* A Ty pokażesz swój sylwestrowy makijaż? :pray:

    @reniakicia
    Dziękuję Reniu :* (za SMS-a również :* )

    @nef
    Dzięki kochana :* Cera chwilowo łaskawsze dla mnie dni miewa 😉

  3. Ja w Sylwestra i 01.01 pracuje, wiec czeka mnie wstawanie o 6 rano… podejrzewam, ze moj makijaz bedzie najbardziej minimalistycznym makijazem sylwestrowym 😀 … o ile dotrwam do 12 😉

  4. @Maus
    Oj… praca w Sylwestra na ogół nie należy do najprzyjemniejszych (choć to oczywiście zależy od podejścia i miejsca, w jakim się pracuje 😉 ). To może choć kreska w jakimś szalonym kolorze? ;>

  5. kreska moze bedzie 😉 … do wstawania o 6 jestem przyzwyczajona ale wyspana musze byc… od tego zalezy zdrowie moich pacjentow :] , wiec nie bedzie sylwestrowego balowania…

Skomentuj

