Życzenia świąteczne…

Podejrzewam, że dziś jesteście/byliście równie zabiegani jak ja, ale korzystając z chwili wolnego czasu chciałabym Wam życzyć spokojnych i zdrowych świąt Bożego Narodzenia.

(zdjęcie użyte do zrobienia kartki pochodzi z http://free-christian-wallpapers.blogspot.come)

 

A już po Nowym Roku obiecuję wziąć się do pracy i znaleźć czas, by umieścić tu to wszystko, co mam w przygotowaniu, czyli:

  •  róże i rozświetlacze Lumiere
  •  wszystkie moje cienie EDM (zanim poślę większość na Allegro 😉 )
  •  kilka stepów makijażowych (m.in jak zrobić kreskę na oku, zagęścić rzęsy, zrobić makijaż nadający się na co dzień i na okazje)
  •  krok po kroku kilka sposobów nakładania minerałów
  •  trochę recenzji kosmetyków pielęgnacyjnych (a także – dlaczego nie powinnam więcej eksperymentować z drogeryjnymi podkładami)
  •  przestroga przed jednym z tuszów wraz ze zdjęciami, co zrobił z moimi rzęsami

…. i wiele, wiele innych postów, do umieszczenia których w roku obecnym zabrakło mi czasu

Póki co – dziękuję, że mimo mojego wiecznego zabiegania, wciąż tu zaglądacie, komentujecie, bierzecie udział w ankietach 😉

15 thoughts on “Życzenia świąteczne…

  1. Jej ,Twój blog to wielka skarbnica wiadomości …Poczytałam już co nie co ,i co raz bardziej mam ochotę na minerały …Jesteś chodzącym przykładem ile robią one dobrego .
    I przy okazji – Wesołych świąt ! :-*

  2. @(:
    dziękuję Ci bardzo (choć nie wiem, komu, bo ktoś się tu nie podpisał 😛 )
    A serio – zapraszam do świata mineralnych kosmetyków i mam nadzieję, że znajdziesz tu coś dla siebie. Wesołych Świąt ! :*

  3. ja Tobie życzę przede wszystkim mnóstwo uśmiechu, który w Twoim przypadku jest piękny & powinno go być jak najwięcej 😉 a poza tym, żeby Ci się poukładało wszystko, co ma się poukładać. & sukcesów w prowadzeniu bloga, oczywiście! :*

  4. @madvisage
    a pewnie, anonimowo to jakoś tak… Cieszę się, że się podpisałaś 🙂 Dziękuję bardzo i również Wesołych Świąt (choć już dobiegających końca 🙂 )

    @nef
    Dzięki Kochana:* Tobie również :*

    @diggerowa
    Dziękuję Ci ogromnie za te życzenia :* Ja Tobie również życzę wszystkiego dobrego i nieco więcej optymizmu 😉 I jak najwięcej powodów do postów w radosnym tonie :*

    @pilar
    Dziękuję Kasiu :* Tobie również życzę wszystkiego dobrego ( i dziękuję, że tu zaglądasz od czasu do czasu 😉 )
    Obiecane posty będą na pewno (jedno z postanowień noworocznych to pisać to, co obiecałam napisać :D)

Skomentuj

