Łomatko ….

Jak to drobny błąd w kodzie może nieźle narozrabiać.
Część z Was tu zaglądając jeszcze 10 minut temu mogła się nieźle zdziwić… Zamiast moich postów- żywcem wyjęte (żeby nie nazwać tego dosadniej)  z bloga A wszystko przez ten Wizaż!

A wszystko przez jeden mały, drobny błąd w instalacji nowej wtyczki do wordpressa, która zamiast w sidebarze z boku mi reklamować nowe posty z Waszych blogów, to pacnęła je w sam środek moich postów.. Wrr.. wredna wtyczka. Odinstalowana już oczywiście i raczej drugiego podejścia do niej nie zrobię 😉

(źródło : http://caroldee.wordpress.com/2007/08/31/computer-woes/)

Przepraszam za zamieszanie ( i mam nadzieję, że nikt nie podejrzewał mnie o próbę podszywania się pod cudze treści

2 thoughts on “Łomatko ….

  1. ano dokładnie z Twojego.. Dwa ostatnie Twoje posty pojawiły się na stronie głównej mojego bloga, zamiast po prawej stronie ekranu ;/ Ale wtyczka poszła już do kosza i mam nadzieję, że więcej takie akcje nie będą miały miejsca ;]

Skomentuj

