Przez bunt aparatu znowu bez ładu i składu…

Jeszcze nie zaczął się okres ponurej, deszczowej jesienno-zimowej pogody, a ja już mam problemy ze znalezieniem odpowiedniego światła do zrobienia zdjęć. Wypstrykałam dzisiaj całą kartę pamięci zdjęć, zrzuciłam na komputer i co? Okazało się, że żadne, naprawdę żadne nie nadaje się do pokazania, więc posty z cieniami i pomadkami Silk Naturals wciąż czekają na uzupełnienie (czy nadejdzie taki dzień, gdy nie będę miała żadnych zaległości i ze wszystkim będę na bieżąco…?).

Póki co informacyjnie ponownie 😉 I tak właściwie o niczym konkretnym

  • Jak się okazuje, szmatka szmatce nierówna. Edytowałam swój wpis o mikrofibrze . Mimo usilnych poszukiwań wciąż nie znalazłam zamiennika szmatek z Adorned 😦 A te testowane przeze mnie nie spełniają moich oczekiwań 😦
  • dopisałam recenzję odżywki do rzęs z Silk Naturals
  • chyba dorosłam do decyzji pozbycia się zalegających mi w szafkach, pudłach i szufladach kosmetyków. Niebawem planuję hurtowe wystawienie aukcji na allegro, bo gdy okazało się, że na stanie posiadam 42 bigowe opakowania podkładów mineralnych, to nawet zakładając wersję, że moja córka i jej wnuki jeszcze będą miały się czym malować, to wciąż tego trochę za dużo jakoś się nazbierało. A to tylko wierzchołek góry lodowej… Tylko jak pomyślę o ładowaniu zdjęć na allegro i robieniu opisów, to mam ochotę zapakować to wszystko i uszczęśliwić jakąś początkującą minerałoholiczkę 😀

Czas pozbyć się chyba rzeczy, których i tak nigdy w życiu nie użyję. Podczas przeprowadzek (których w życiu miałam już więcej niż planowałam) nauczyłam się jednego – całe pudła "przydasiów" (czyli rzeczy pakowanych w najgłębsze zakamarki szaf z myślą "przyda się… kiedyś się przyda.. szkoda przecież wyrzucić") lądują wcześniej czy później i tak na śmietniku. Po co więc odwlekać to, co nieuchronne?

 

(zdjęcie zaczerpnięte i lekko zmodyfikowane 🙂 ze strony http://www.haloorganizers.com)

A Wy? Co o tym sądzicie? Wyrzucacie niepotrzebne rzeczy od razu, czy odkładacie do szafek "bo może się kiedyś przydać"?

dopisano 30 września…

sądząc po wynikach ankiety nie tylko ja mam pełno "przydasiów" w szafkach i innych miejscach 😉

Dziękuję za udział w zabawie 😉

 

18 thoughts on “Przez bunt aparatu znowu bez ładu i składu…

  1. Wystawiaj, wystawiaj ale podaj link do konta. 😛 początkująca minerałoholiczka jaką zaczynam być chętnie popoluje na coś ciekawego. a pewnie jest dużo więcej takich jak ja. 😉

  2. @M
    jak tylko się zdecyduję (a właściwie bardziej – znajdę czas), to pewnie i linka wkleję i będę zapraszać do zakupów 😉

    @http://i-love-stilettos.blogspot.com/
    nie bardzo jest o czym pisać :silly: To taki zwykły ręczniczek z mikrofibry z allegro z guzikiem kupiony za jakieś grosze – ale spisuje się całkiem nieźle (ręcznik nie spada mi z włosów dzięki guzikowi, a mikrofibra dość szybko wchłania wodę, dzięki czemu włosy schną jakoś tak szybciej … ) To mniej więcej coś takiego jak tutaj :
    http://www.headcoverings-by-devorah.com/headcoverings-hair-accessories.htm

    @pilar
    😀 niedługo będę zapraszać pewnie na allegro 😉

    @Lele
    kochana, wiesz, że nawet chyba mam? Tzn. tak mi się wydaje, że mam, ale nie pamiętam szczerze mówiąc, a do pudła z nieużywanymi zapasami jeszcze po przeprowadzce się nie dokopałam 🙂 Ale prasowańców miałam kilka, a nie używam żadnego, więc… 😉

    @Jola
    No ba! 😀 Pewnie, że pamiętam (nawet odnotowane przecież jest w wiadomym miejscu 😉 )

  3. witaj. od bardzo dawna czytam Twojego bloga & jestem fanką, więc postanowiłam Ci pomóc 😉
    przeczytałam, że szukasz odpowiedniego zamiennika ściereczki z mikrofibry, tak się składa, że jestem w posiadaniu takowych cudeniek, niestety nie są one dostępne w regularnej sprzedaży w żadnym sklepie, czy to online, czy zwykłym, ale mam u siebie spory zapas tego, zwiazany z pracą mojego ojca w podobnej branży 🙂
    z przyjemnością Ci pomogę. mój numer gg 7761565. jeżeli reflektujesz, mogę Ci wyslać w prezencie takową myjeczkę, jest naprawdę przewygodna & ja używam jej na codzień. pozdrawiam Cię ciepło & czekam na kontakt. ewentualnie mój mail: diggerowa@gmail.com

Skomentuj

