Ostatni wyjazd wakacyjny:)

Przez tydzień nie będę miała dostępu do internetu (ostatni wyjazd wakacyjny) i w związku z tym informuję, że nie odpowiem na żadne wiadomości wcześniej niż po 2 września (po powrocie czeka mnie szybka przeprowadzka)

Jeżeli pewnego dnia zobaczycie tu zamiast mojego bloga informację, że strona została zablokowana, proszę o cierpliwość. Zdarza się to co jakiś czas z powodu przekroczenia limitu zasobów (mimo wykupienia zwiększonego planu hostingowego). W momencie, kiedy jestem na miejscu, szybko mogę się skontaktować z dostawcą usług i poprosić o odblokowanie, ale przez tydzień na pewno tu nie zajrzę. Obiecuję jednak, że gdyby strona nagle znikła – to na pewno nie jest to spowodowane zamknięciem bloga albo podobną sytuacją. Po prostu tym, że z powodu dość sporej liczby wyświetleń bloga (co mnie oczywiście niezmiernie cieszy i dziękuję, że tu zaglądacie), czasem tak się dzieje i już.

Myślę nad przeniesieniem bloga na inny serwer, ale ciągle brakuje mi na to czasu (eh, darmowy blogspot jednak był znacznie mniej problemowy :D)

A gdy już się uporam z tym wszystkim (wyjazdy i przeprowadzka), to obiecuję naskrobać w końcu nie tylko posta rolkowego, ale i całą masę postów z ostatnimi zakupami i nie tylko.

Póki co – jadę odpocząć 🙂

7 thoughts on “Ostatni wyjazd wakacyjny:)

  1. Wypoczywaj Kasiu skoro masz okazje ile tylko można 🙂 a za wpisami tęsknię, oj tęsknię… powinnam odkładać pieniądze bo pewnie jak zarzucisz nas postami (=kuszeniem) to mi funduszy zabraknie :p

  2. a mnie się wydaje, że przez ciągłą nieobecność i przekładanie obiecanych postów straciłaś wiele stałych czytelników… sama często tu zaglądam, bo Twój blog jest / był / jedyny w swoim rodzaju i naprawdę bardzo bardzo pomocny, ale czasem mam wrażenie, że prowadzenie go bardziej Ci ciąży niż sprawia przyjemność. nawet mam wyrzuty sumienia, że wyczekuję kolejnych notek i wchodzę tu jak jakiś intruz zajmując Twój czas… no nie wiem, mam nadzieję, że rozumiesz o co mi chodzi i że Cię nie uraziłam. i tak jestem Ci niezmiernie wdzięczna na wszystko co opisałaś!

  3. Kasiu wiem, że jesteś bardzo zajęta ale nie wiem jak inaczej się z Tobą skontaktować, gdyż moje kolejne próby niestety nic nie dają (nie wiem czy po prostu nie dochodzą do Ciebie moje meile i PW na Wizażu) [***************** wymoderowano******** treści prywatne]
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne wpisy na blogu 🙂

Skomentuj

