Źle się dzieje…

Oj, jak smutno mi się zrobiło.. Wpadłam własnie do domu, a tu same złe wieści…

  • Aromaleigh – Kirsten się rozwodzi (kurczę, przecież dopiero była w podróży poślubnej, tym bardziej przykro.. Trzymam kciuki, żeby się poukładało) Eh.. zawsze mi jakoś się udziela podły nastrój w takich sytuacjach 😦

Ale nas najbardziej dotyczy inna sprawa – wycofują wszystkie podkłady i nie planują ich przywrócenia

Znikają również żelowe linery, korektory, cienie w kremie i inne…

Zamykają forum i kilka innych zmian, o których osoby znające angielski mogą poczytać TUTAJ

  • Earthen Glow Minerals – chyba czas pozbyć się złudzeń. Strona została definitywnie zlikwidowana, jak również powiązane z nią adresy mailowe. Nie wydaje mi się, żeby coś w tym temacie jeszcze miało się zmienić.

Nie wiem tylko, jak wygląda kwestia odzyskania pieniędzy za złożone zamówienia, skoro nie udaje się skontaktować z właścicielkami firmy 😦

  • Mineral Magic Cosmetics – strona rano działała, dostałam informację o wyprzedaży, a obecnie jest – niedostępna. Nie wiem, czy to przejściowe, czy też nie..
8 thoughts on “Źle się dzieje…

  1. @Mirelkaaa
    nie wiem, może naiwnie, ale ja wciąż gdzieś tam podświadomie jeszcze wierzę, że może wrócą, że może jeszcze uda się coś w tym temacie zdziałać..Szkoda tak sympatycznej firmy..
    :*

    @Klariss
    w ogóle ten poniedziałek dość nieudany jakiś…
    Ale dla zachowania równowagi jutro (a właściwie już dziś;) ) powinno być dniem dobrych wiadomości 🙂

  2. Wydaje mi sie, ze dotknal te sklepy kryzys i dzialalnosc przestala sie z roznych wzgledow oplacac.
    Tak mi to wyglada.
    Szkoda tylko, ze EGM nie wywiazalo sie z wszystkich zamowien przed zawieszeniem/likwidacja dzialalnosci-jest to mocno nie fair.
    Sama nie wiem, co bym zrobila, gdybym oczekiwala na jakies kosmetyki od nich.

  3. Mi też jest smutno bo czekam i czekam na Lucy. Moze jakieś info. odnośnie przesyłki, już idzie?
    A może już masz grupowe zamówienie? Nie było mnie w domu, wiec nie wiem, moze pisałaś ze dotarło?

  4. @hodowca pokrzyw
    ale kryzys chyba nie dotyka z dnia na dzień. I jeżeli coś się działo, to mogli poinformować o tym, a nie prosić o dopłatę do wysyłki, która nigdy nie została wysłana. Takich działań nie rozumiem. Nie tego, że firma upada. To się zdarza…

    @moniar83
    trzeba będzie zamiennika poszukać, albo.. przerzucić się na ściereczkę 🙂 ja już zamiennik znalazłam i za rhassoul nie rozpaczam 😉

    @reziolki
    ja wciąż gdzieś tam się jeszcze łudzę.. nadzieja umiera ostatnia…

    @Ag
    a ktoś Ty? :> Lucy już dotarło (jeżeli brałaś udział w moim zamówieniu) i porozsyłane do tych osób, których miałam adresy.
    Z zamówieniami – zapraszam na wizaż i do zerknięcia w arkusz

Skomentuj

