100 tysięcy odwiedzin

Za kilka dni minie rok odkąd zaczęłam prowadzić bloga. Jak wiecie, raz było lepiej, raz gorzej, ale jedno wiem na pewno – nie żałuję 😉 Czasem brakowało mi sił, czasem chęci, czasu, cierpliwości, ale zawsze starałam się, by moje posty były szczere, by blog był miejscem, w którym odnaleźć można to, czego się szuka, by zaglądało Wam się tu miło i przyjemnie i bym mogła powiedzieć, że lubię to, co robię. I mam nadzieję, że mi się to udało. Sto tysięcy wizyt na blogu to liczba, o której nie śmiałam nawet myśleć zakładając go rok temu. A jednak udało się. I mam nadzieję, że to dopiero początek 😉 (patrząc na moje nieopisane jeszcze zbiory mineralne wiem, że materiału mam przynajmniej na kilka miesięcy publikacji 😀 )

Tego bloga nie byłoby bez Was. Wasze komentarze, ciepłe słowa, a także konstruktywna krytyka – to wszystko sprawiło, że wiem, w jakim kierunku chcę iść. Dzięki blogowi poznałam wiele fantastycznych osób, odkryłam (z pewnym zaskoczeniem 😉 ile życzliwości i ciepła możemy otrzymać od ludzi, których nigdy nie spotkaliśmy osobiście.

Chciałabym mieć czas na to, by móc odpisać na każdą wiadomość, jaką dostaję, by podziękować każdemu z osobna za miłe słowa – niestety, nie jestem w stanie tego zrobić. Dlatego też z tego miejsca chciałabym napisać po prostu:

DZIĘKUJĘ :*

 

25 thoughts on “100 tysięcy odwiedzin

  1. Kasiu,

    Gratulacje 🙂
    Osobiście dziękuję za wytrwałość w tworzeniu tej skarbnicy wiedzy, która pozwoliła mi nie poddać się mineralnemu zwątpieniu.

    Tak trzymaj!!!

    Pozdrawiam :*
    Bociek

  2. Kasiu gratuluję tylu odwiedzin i tylu wspaniałych postów:)
    PS: wczoraj pasek boczny widziałam na samym dole dzisiaj widzę go dobrze z boku:)

  3. A proszę :D. Przyznaję się bez bicia że się do tych 100 000 troszeczkę dorzuciłam a że dobrze mi z tym to zamierzam jeszcze trochę. No i mam nadzieję, że Tobie odtąd też juz bedzie z tym pisaiem tylko dobrze. Niekumate jednostki odsyłaj na bloga http://www.nadrzewo.pl 😉

  4. Kasiu ja również gratuluję i wierzę,że to dopiero początek:)A i dziękuje za powrót, bo jeszcze tego nie zrobiłam. Mało jest takich blogów jak twój. Tu naprawde czuć pasję.
    A odnośnie paska to wczoraj był na dole, dzisiaj jest już z boku:)Pięknie tu na tym blogu, hmmm….

  5. OMG, to już rok! Jak ten czas zleciał 🙂 Kasiu, tworzysz wspaniałe miejsce w internecie, taki ciepły miły zakątek do którego zaglądam maniakalnie kilka razy dziennie 🙂

  6. Gratuluje i mam wielka nadzieje, ze bedziesz znajdowac coraz wiecej czasu i inspiracji, by dzielic sie z nami swoja wiedza i doswiadczneiem.
    Dzieki Tobie siegnelam po preparaty, kosmetyki, o ktorych nawet nie snilam nigdy lub balam sie uzywac. DZieki Tobie wszystko jest prostsze.
    Prosze wiec o wiecej.
    I dziekuje

  7. Cathy, to tobie należą się ogromne podziękowania :).
    Wszystkim nam ułatwiasz życie :D.
    Codziennie bardzo chętnie tu zaglądam.
    Gratuluję i dziękuję za twoją pracę!

  8. Cathy, gratuluje i zycze jeszcze wielu takich rocznic i kolejnych rekordow odwiedzin 🙂 rowniez przylaczam sie do podziekowan za cala prace i trud, ktory wkladasz w prowadzenie tego bloga 🙂

  9. Dokładnie! To my Ci dziękujemy!

    Tutaj znajdujemy swoje inspiracje, sprawdzamy – warto kupić czy nie, zawsze jesteśmy pewni rzetelnej i obiektywnej recenzji.

    Oby tak dalej!

Skomentuj

