Pożegnanie z blogspotem. Od dzisiaj na wordpressie :)

Z racji tego, że blogspot przestał mi wystarczać, a ostatnie problemy z indeksowaniem stron i problemami z wyszukiwarką skłoniły mnie do tego, z czym nosiłam się od dłuższego czasu, czyli przeniesieniem bloga na bardziej profesjonalną i bogatszą platformę, czyli wordpressa na własnym, wykupionym serwerze. Również z firmą NetArt przyjdzie mi się rozstać, gdyż szokiem dla mnie była informacja, że jeden z większych rejestratorów w naszym kraju nie udostępnia możliwości zaawansowanych zmian we wpisach DNS (takich jak tworzenie rekordów MX czy CNAME), freedns warszawskiego SGH również zaprzestaje działalności, a bawić się w szukanie i kombinowanie nie mam ani czasu, ani ochoty.

Mam nadzieję, że to koniec przygód z problemami (choć nie przypuszczałam, że zaprzyjaźnienie się z wordpressem wcale nie będzie takie proste, łatwe i przyjemne 😉 ) i że od tej pory mój blog będzie działał tak, jak należy.
Udało mi się przenieść nie tylko posty, zdjęcia, ale również Wasze komentarze (co było dla mnie dość istotne, gdyż naprawdę doceniam czas, jaki tu spędzaliście i chęć pozostawienia wpisu na blogu)

Największe problemy w tej chwili sprawia mi przeniesienie listy obserwatorów bloga, gdyż wordpress zdecydowanie odcina się od tego rozwiązania; na razie się jednak nie poddaję i w wolnej chwili spróbuję coś wymyślić 😉

W nocy jeszcze wszystko działało jak należy, ale teraz widzę, że mi się coś rozjechało w szablonie.. eh… muszę nad tym później popracować

Gorąca prośba o udział w ankiecie po lewej stronie

(pasek boczny, czyli to miejsce, gdzie znajduje się "O mnie", "Ostatnie komentarze", "Kategorie" powinien być po prawej stronie ekranu. Odkryłam jednak, że w jednej z przeglądarek z jakiegoś powodu, którego nie mogę namierzyć w kodzie, wyświetla się on na dole strony. Będę wdzięczna za udział w ankiecie, która pomoże mi ustalić, u ilu osób występuje ten sam problem). Z góry dziękuję 😉

 

22 thoughts on “Pożegnanie z blogspotem. Od dzisiaj na wordpressie :)

  1. w przeglądarce Mozilla Firefox pasek jest z boku, a w przeglądarce Internet Explorer jest na dole, powodzenia w rozwiązaniu problemu :). Jeśli chcesz to wieczorem mogę spróbować Ci pomóc z kodem, bo teraz uczę się do egzaminu na który dziś idę na godz 14 :).
    Pozdrawiam

  2. @asix86
    dokładnie tak to wygląda:) Mam nadzieję, że uda mi się w nocy uporać z tym (bo jak widać praca z kodem o 4-tej rano nie wychodzi zbyt dobrze;))
    Gdyby okazało się, że nie dźwignę tego sama, to się uśmiechnę do Ciebie o pomoc :*

  3. @moodlishka
    Na razie się nigdzie nie wybieram 😉
    @coldold
    Super :*
    @Anetuniaa
    Blogspotowe szablony zmieniałam co chwilę w ramach zabawy. Z tym mam zamiar zaprzyjaźnić się na dłużej i dlatego w wolnej chwili będę chciała go dopracować bardziej. Cieszę się, że się podoba :*
    @Jola
    :* Dziękuję
    @Hexxana
    Hej :* (tylko nie wiem dlaczego mi nie pokazuje Twojego komentarza w ostatnich komentarzach… Jakby co – to nie jest moje celowe działanie :D)

  4. Cathy, nowe miejsce zdecydowanie bardziej mi się podoba. Jest bardziej przejrzyście i czytelnie, a to dla mnie ślepaka ważna kwestia. A i fajnie, że dodałaś kursy walut :>

  5. Pingback: DOUGLAS

Skomentuj

